Sunday, January 10, 2010

A Rose is a Rose ...

One of my other passions is photography. I love taking photos and playing with them until they look at least a little professional to me. Here is a little peek at my birthday bouquet ... if you are interested, you can see more pictures here.
***
Jednou z mojim dalsi vasni je fotografovanie. Milujem robit fotky a hrat sa s nimi az kym nevyzeraju aspon trocha profesionalne. Tu je mala ukazka z mojej narodeninovej kytice ... v pripade zaujmu je mozne vidiet viac fotiek tu v albume.

... a rose a little different ...
***
... ruza trosku inac ...

4 comments:

elina said...

Nadherne ruze...a perfektne fotky...mas aj nejaky profi fotak? Po nejakom lepsom fotaku, mne osobne veeeeeelmi pisti srdiecko:-D. A pocuvaj...nebodaj si mala narodeniny?:-)

Evik said...

Leni, nádherné fotky. Vždycky jsem obdivovala tvé focení. Jsi můj vzor! ;)

Lenka said...

Dakujem holky za pochvalu a som hrozne rada, ze sa vam fotky pacia :)

Eli, moj novy fotak, Canon EOS Rebel XS, nie je celkom profi, ale je dost dobry a ovela lepsi ako ten obycajny co mam ...len sa s nim este musim naucit narabat ...ma tolko funkcii, ze mi to asi nejaku dobu potrva ;)

...narodky som mala 6. januara...

Carol R said...

Beautiful pictures of beautiful roses!

Followers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...