Thursday, November 26, 2009

Present from my mom

As I have nothing to show from my own work yet, I'm showing the gift from my mom. She also loves crafts (crochet is her specialty), and even though I know how to crochet myself, I prefer cross stitch and therefore I asked her to make this doily for me. She lives in my native country, Slovakia, while I live in the United States, and so we develop this little habbit that while I'm here, she is making some things for me, and when I go to visit her, there is always a nice present waiting for me. I'm also always carrying some present which I cross stitched for her.
The pattern for the doily is from the Slovak magazine.
*****
Pretoze zatial este nemam co ukazat z mojich vlastnych prac, davam sem fotky toho co pre mna
urobila moja mama. One tiez miluje rucne prace, obzvlast hackovanie, a napriek tomu, ze tiez hackujem, poprosila som ju aby mi uhackovala tuto decku. Moja mama byva na Slovensku (ja momentalne v USA) a tak sme si vytvorili taky maly zvyk, ze kym som tu tak ona pre mna stale nieco robi, a ked potom idem domov na Sk, tak ma tam stale caka nejaky darcek. To iste z mojej stranke, ja jej tiez stane nesiem nejake prekvapko co som pre nu vyrobila.
Vzor na tuto decku som nasla v slovenskom casopise, nie som si ista v ktorom, ale mam pocit, ze to bolo v Dorke alebo v Radoch a Napadoch.







2 comments:

Unknown said...

mas to ozaj pekne

Lenka said...

Dakujem Maja! Fotka sa mi ale velmi nepaci, dala som tam zle pozadie, ale uz to nebudem menit.

Followers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...